в КП “Рівненський обласний госпіталь ВВ” РОР
Адміністрація КП “Рівненський обласний госпіталь ВВ” РОР висловлює Вам свою повагу та інформує про наступне:
Для того щоб отримати на консультацію лікаря-спеціаліста чи діагностичне обстеження в КП “Рівненський обласний госпіталь ВВ” РОР, необхідно зареєструватися в контакт-центрі у робочий час (08:30-17:00 з понеділка до п’ятниці) зателефонувавши за номером +380976869150, або скориставшись формою зворотнього зв’яку на нашому сайті.
Реєстрація та запис до лікаря відбувається тільки українською мовою.
Дані зазначаються відповідно до паспорту громадянина України.
Графіки лікарів на наступний місяць відкриваються 20-го числа поточного місяця (якщо 20-те число припадає на вихідний, то відповідно наступний робочий день після вихідного).
Запис до лікарів-спеціалістів відбувається за електронним направленням від сімейного лікаря або по без направлення на платній основі.
Пацієнт повинен прийти на прийом у визначений попередньо час і день.
Скасувати запис до лікаря, або якщо пацієнт не в змозі прийти на прийом у вказаний час, необхідно зателефонувавши за номером +380976869150 (08:30-17:00 з понеділка до п’ятниці), або скориставшись формою зворотнього зв’яку на нашому сайті.
У разі запізнення на прийом без попередження на 10 хв. і більше, запис скасовується.
В разі непередбачуваної відсутності лікаря чи виникненні інших форсмажорних обставин, реєстратор повідомляє про це пацієнта при першій можливості за контактним телефоном, вказаним пацієнтом в особистому кабінеті Медичної інформаційної системи
Попередньо визначений час початку лікарського прийому може відбуватися з невеликим очікуванням, у зв’язку з різною складністю патології і різною тривалістю консультації, яка може перевищувати передбачуваний відрізок часу, виділеного на прийом.
Пацієнтам, які з’явилися на прийом у стані алкогольного чи наркотичного сп’яніння лікар має право відмовити у наданні послуг.
Якщо під час реєстрації через контакт-центр пацієнт вживає нецензурну лайку, образливі слова, оператор попереджує пацієнта, що розмова буде завершена через 20 секунд, якщо бесіда не стане конструктивною. Після даного попередження оператор має право завершити розмову.
Якщо при фізичному зверненні в сервісний центр для реєстрації, пацієнт вживає нецензурну лайку, образливі слова, порушує правила перебування в сервісному центрі, реєстратор попереджує пацієнта, що подальша реєстрація можлива тільки якщо бесіда стане конструктивною, в іншому випадку реєстратор має право завершити розмову та повідомити юрисконсульта про даний випадок, а в разі необхідності викликати службу поліції.